352498-150x150
viber-image-150x150
352499-150x150
352500-150x150
Sajam “Uvijek s Vama” dobra je prilika za upoznavanje s novim proizvodima i tehnologijama u građevinarstvu
Tvrtka Brick-ing je, kao i prošle godine, kada je proslavila 30 godina osnutka, i ove godine okupila svoje kupce, dobavljače i prijatelje. Jučer su, naime, u svome prostoru u Jablanovoj ulici organizirali sajam “Uvijek s Vama” i tako obilježili početak proljetne sezone radova u građevinarstvu.
- Sajam je zamišljen kao izlagački, prezentacijski, demonstracijski, ugrađivački i prodajni. Okupili smo naše dobavljače, njih dvadesetak, koji su ovom prigodom ponudili asortiman svojih proizvoda i materijala po akcijskim cijenama. Istovremeno u goste smo pozvali izvođače građevinskih radova, tvrtke i obrtnike, koji su naši vjerni kupci - kažu Snježana Franz i Damir Cvitković ispred organizatora i suvlasnika tvrtke Brick-ing.
Odličnom suradnjom s dobavljačima ponudili su popuste od pet do 30 posto na široki asortiman materijala, no kupci koji su jučer propustili doći do Brick-inga ne moraju očajavati - ove će se cijene zadržati i u sljedećim tjednima (ovisno o zalihama).
Franz i Cvitković ističu kako su zadovoljni velikim odazivom dobavljača s termoizolacijama i hidroizolacijama te završnim slojevima na fasadama, jer to prati aktualnu energetsku obnovu, bilo preko fondova EU-a ili kreditnih linija banaka.
- Sajam “Uvijek s Vama” vidim kao sjajnu priliku za upoznavanje s novim proizvodima i tehnologijama u građevinarstvu. Tvrtka Brick-ing ovim je sajmom napravila veliki iskorak kako bi približila nove materijale i tehnologije građevinarima - kaže Daniel Srb, ovlašteni energetski certifikator, jedan od parnera ove tvrtke.
Na toj je partnerskoj listi i Zavod za stanovanje Osijek, a u Brick-ingu najavljuju potpisivanje novog ugovora i unapređenje postojeće suradnje.
- Izvođači koji imaju sklopljen ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji sa Zavodom moći će ostvariti pravo na dodatno smanjenje cijene što u Brick-ingu vrijede za avans ili gotovinsku uplatu - otkriva Bojan Bodražić, direktora Zavoda.
Na taj način zatvara se krug u kojemu svi profitiraju - proizvođači i Brick-ing ostvaruju bolji plasman roba, izvođači radova povoljniju nabavnu cijenu materijala, naposljetku i naručitelji radova mogu očekivati što prihvatljiviju ponudu izvođača radova. U Brick-ingu tako nastavljaju uobičajenu praksu da o poslovnim partnerima i kupcima vode brigu pri izboru i kupnji materijala. Uostalom, njihov je slogan “Od ideje do realizacije”.